Google

Doktorunuza Danışın

Soru :  Zey
Merhaba, 6 haftalık hamileyim ve vajinal ultrasonda kesenin normal boyutlarından küçük olduğu görüldü (6mm civarında). Aynı zamanda embriyoyu da göremedik. Bu olayı, boş gebelik olarak nitelendirebilir miyiz? Beklememiz mi gerekir? Çok teşekkür ederim.
Yanıt : 
1 hafta sonra gebelik kesesi büyümezse veya içinde yolc sac,fetal imaj..vs görülmezse boş gebelik diyebiliriz. Randevu için Tel: 0216-3851715
Soru :  Gebelik
Hocam merhabalar ben en son 30 aralikta regl oldum. 14 ocakta bir ilişki m oldu temas oldu biraz ve arkadna prezervatif ile giris oldu ama boşalma olmadı sizce hamilelik olur mu
Yanıt : 
sorunuzu sorarken mantıklı olmalısınız, prezervatif varken ve boşalma olmadan nasıl hamile kalabilirsiniz?
Soru :  Seleme
Merabalar hocam adetime 1 hafta var 2 gündür akıntım oluyor dün yumurta akı gibi yoğun bi akıntım oldu bugünde öyle oldu gebelik belirtisi olabilir mi acaba
Yanıt : 
Akıntıyla gebeliğin ilgisi yok, adetiniz gecikirse idrarda gebelik testi yaptırın veya direkt ultrasonla muayene olun.
Soru :  Adet
Merhaba ben 25 yasindayim kürtaj dan sonra 4 ay sonra adetim azaldi smear yaptirdim yara oldugu yaziyor adetimin azligi buna bagli olabilir mi düzenli oluyorum hormonal de bi sıkıntım yok kistimde yok 6 gun suren adetim 3 gun suruyor 3 gun normalmi
Yanıt : 
az adet görmenizin rahim ağzındaki yara ile ilgisi yok. Yorum yapabilmem için tüm hormon tetkiklerinizi ve ultrasonla yumurtalıklarınızı değerlendirmem gerekir. Arzu ederseniz Randevu için Tel: 0216-3851715
Soru :  Dilek
Yeşim hanım merhaba ben 2 yıldır yasmin kullanıyorum adet oldum hapa salı günü başlamam gerekirken perşembe günü hapa basladim 2 gün almadım adet bitiminde 5. Gün eşimle ilişki durumum oldu boşalma gerçekleşti hamile olma durumum var mı hapa alınca 2 tane almadığım hapı aldim
Yanıt : 
doğru olanı yapmışsınız, bişey olmaz.
Soru :  Hilal
Yasmine başladıktan sonra vucudumda çabuk yorulma ve tıkanma oluştu 20 yaşındayım daha sonra sinüs taşikardisi oldu ve ilaç kaynaklı olduğu için ilacı 2 ay kullandım bıraktım ve kestim şuan reglim de bitti fakat taşikardim eskisi kadar hızlı olmasa  da devam ediyor ilaca başlamadan önce böyle bir sorunum yoktu etkisinin geçmesi gerekiyordu 7 gün oldu kalıcı oluşturma gibi bir durumu var mı böyle ilaçlarda ve polikistik over hastasıyım. Cevabınız için şimdiden teşekkürler hocam eksik olmayınız
Yanıt : 
İlacınızı veren kendi doktorunuzla ve kardioloğunuzla görüşün.
Soru :  ADİLE
Hocam merhaba, ben şey diyecektim bu aralar iç çamaşırım çabuk kirleniyor ve kötü koku oluyor sizce sebebi nedir? Doktora gideceğimz.
Yanıt : 
Bu sitede yer alan "vajinal akıntılar" başlıklı yazımı okumanızı öneririm. Randevu için Tel: 0216-3851715 https://www.dryesimyercok.com/Vaginal_Akintilar-detaylar-2.aspx
Soru :  Sena
Merhaba vajinamın yan duvarları hafif kızarmış gibi oldu geçti iç dudaklarımda hafif böyle tahriş gibi oldu idrarımı yaparken acayip yanma var bazen çok şiddetleniyor bazen azalıyor makat bolgeme kadar kasıntı oluyor ve sol tarafım daha hassas ama hicbi sekilde akıntım yok sadece yanma ve hassasiyet oluyor arada da dudaklarda kaşıntı ne yapmalıyım ilacı vs var mıdır
Yanıt : 
Vulvit ve vajinit durumunuz var, kandida yani mantar nedeniyle olabilir, şikayetlerinizin en kısa zamanda geçmesi ve bir daha tekrarlamaması için doğru tanı konması ve doğru bir tedavi düzenlenmesi gerekir. Bu nedenle öncelikle muayene olmalısınız. Randevu için Tel: 0216-3851715
Soru :  Yasmin
Hocam merhabalar, ben doğum kontrol yontemi olarak Yasmine başladım bu ay . Her gun ayni saatte alamasam da yarim saat aşağı yarim saat yukarı aliyorum. Bu bir sıkıntı yaratir mi ve hocam bende bu ilac ara kanama yaptim 10 gündür damla damla lekelenme seklinde kanamalar oluyor bu normal mi
Yanıt : 
bahsettiğiniz şekilde kullanmanızın zararı yok, ancak yasmin ve benzeri ilaçlar ilk 1-2 ay lekelenme yapabiliyor, normal.
Soru :  günebakan
Merhaba Yeşim Hanım,30 hafta 6 günlük gebeyim.Daha önce 2017 ekim ayında yapılan testler sonucu smear ascus,biyopsim ise cin 1 çıkmıştı 6 ay sonra mart 2018 te tekrar biyopsi yapıldığında normal doku örneklerine rastlandı sonuç temizdi ve daha sonra hamilelik sürecim başladı bu sürede hpv pozitif mi negatif mi olduğuna dair bir tetkik yapılmadı.şu an normal doğum istiyorum ama yenidoğan için risklerinden bahsediyor birçok makalede.bu durumda sezeryan ile doğum mu yapmalımıyım? kafam bi hayli karışık.Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.İyi günler.
Yanıt : 
Smear testinizi tekrarlayın, sonuç normal gelirse vajinal yoldan doğum yapabilirsiniz.
İlk
Önceki
Sayfa 1 / 1142
[1]
2
3
4
5
6
7
1140
1141
1142
Sonraki
Son
© Copyright 2010 Jinekomed Tüm Hakları Saklıdır. Yasal Uyarı
Powered By Nar Bilişim